لیگ قهرمانان اروپا| جادوی برنابئو کهکشانی‌ها را به فینال رساند/ رئال با حذف سیتیزن‌ها حریف لیورپول شد

2:06 - 15 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۳۴۰۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تیم رئال مادرید با پیروزی در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریف لیورپول در فینال شد.

خبرگزاری میزان - در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید در حالی از ساعت 23:30 شب گذشته (چهارشنبه) در استادیوم سانتیاگوبرنابئو میزبان تیم منچسترسیتی بود که کهکشانی‌ها با توجه به باخت 5 بر 4 در بازی رفت محکوم به برد در بازی برگشت بودند که در پایان این جدال حساس رئال با اینکه تا دقیقه 90 با یک گل از سیتیزن‌ها عقب بود با دبل رودریگو و کامبکی طوفانی توانست در پایان نود دقیقه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد تا با توجه به تساوی 5 بر 5 دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت تکلیف فینالیست این فصل در وقت‌های اضافه مشخص شود.

در آغار وقت‌ اضافه نخست رئالی‌ها با توجه به زدن دو گل بسیار جنگنده‌تر ظاهر شدند تا اینکه در دقیقه 95 مدافع سیتی روی کریم بنزما مرتکب خطای پنالتی شد و این مهاجم فرانسوی موفق شد این پنالتی را به تور دروازه سیتی برساند تا رئال مادرید با پیروزی 3 بر یک در بازی برگشت و برتری 6 بر 5 در مجموع دو بازی حذیف تیم لیورپول در دیدار فینال شود.

در اینی دیدار ریاض محرز در دقیقه 73 برای منچسترسیتی گلزنی کرد و رودریگو در دقایق 90 و 1+91 و کیم بنزما در دقیقه 95 کل‌های رئال را به ثمر رساندند.

کریم بنزما با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد 15 رساند و بالاتر از لواندوفسکی 13 گله در صدر برترین گلزنان این فصل ایستاد.

همچنین کارلو آنجلوتی با غلبه بر پپ گواردیولا و رساندن رئال مادرید به فینال UCL اولین مربی تاریح این رقابت‌ها شد که برای پنجمین بار به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.

به این ترتیب دیدار فینال این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:30 دقیقه روز هفتم خرداد ماه به میزبانی  استادو فرانس شهر پاریس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *